رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"/ رشد فروش 11درصدی ماهانه

رشد پلکانی درآمدهای "فولاژ"/ رشد فروش 11درصدی ماهانه

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال 1400 مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر 8.839 میلیارد ریال ارايه کرده ومیزان درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز 22.164 میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین درآمد‌های کسب‌شده این شرکت از فروش محصولات در 2 بازار داخلی و صادراتی به دست آمده است.

میزان درآمد‌های حاصل‌شده "فولاژ" در خردادماه 1400

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با 15 درصد رشد مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد 182 درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در خردادماه 1400 از بازار داخلی با 7.966 میلیارد ریال بوده که بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» با 7.376 میلیارد ریال به‌دست‌آمده و جایگاه بعدی در اختیار بخش «مهندسی» بوده است.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با 42.811 تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته 11 درصد افزایش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به 16 درصد رشد داشته، همچنین بخش عمده‌ای از این فروش را در بازار داخلی شاهد هستیم.


  • بیشتر بخوانید:
سهامداران "فولاژ" با هم دیدار می‌کنند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد