هم‌افزایی و تعامل مشترک روابط عمومی دو فولادساز بزرگ کشور

هم‌افزایی و تعامل مشترک روابط عمومی دو فولادساز بزرگ کشور

همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر، جلسه مشترک مدیران و مسيولین روابط عمومی‌های دو فولادساز بزرگ کشور در ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

خواندن 2 دقیقه


به گزارش بورس نیوز، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط عمومی جایگاه مهمی در سازمان دارد وبا شفاف سازی و اطلاع رسانی مناسب می‌تواند ضمن ایجاد آرامش در ذینفعان، سازمان را از حاشیه‌های مخرب دور نگه دارد.

وی، عدم توجه به آموزش، تجربه‌های جدید و خلاقیت را یکی از آسیب‌های اصلی در حوزه روابط عمومی دانست و افزود: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌های حوزه صنعت، ایجاد نشاط در جامعه از طریق اطلاع رسانی دستاورد‌ها و موفقیت‌های صنایع است که موفقیت در این امر، مستلزم تولید محتوای هنرمندانه می‌باشد.

نباتی نژاد خاطرنشان ساخت: روابط عمومی‌های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با هم افزایی می‌توانند در دستیابی به اهداف خود و تحقق اولویت‌های سازمانی بسیار بهتر عمل کنند و لذا ایجاد هماهنگی بیشتر و افزایش تعامل و همکاری بین این دو بخش از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این دو مجتمع عظیم صنعتی که قطب صنعت فولاد کشور هستند از دیرباز ارتباط و تعامل خوبی با هم دارند و روابط عمومی‌های این دو سازمان در بهبود این تعامل و ارتباط سازنده، نقش اصلی را ایفامی کنند.

امیری، استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، توسعه فعالیت در فضای مجازی و توجه ویژه به ایده پردازی و خلاقیت را از جمله نیاز‌های امروز، دانش و هنر روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تلاش نموده، نقش این سازمان در مسيولیت‌های اجتماعی و دستاورد‌های شاخص آن را با شیوه‌های نوین به افکار عمومی معرفی نماید و قطعا در این راه، همکاری و تعامل با روابط عمومی‌های حوزه صنعت ازجمله روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه می‌تواند بسیار موثر و سازنده باشد.

همچنین، مجید مرادیان، معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ضمن استقبال از هم افزایی و تعامل مشترک در عرصه‌های مختلف بویژه مباحث رسانه‌ای تصریح نمود:

با توجه به نقش مهم این دو مجتمع بزرگ صنعتی کشور در تولید فولاد و اشتغال زایی و همچنین حساسیت و جایگاه مهم روابط عمومی در انجام ماموریت‌های محوله، همکاری، هم افزایی و تعامل در مباحث مشترک بیش از گذشته باید دنبال شود.

در ابتدای این دیدار مسيولین روابط عمومی فولاد مبارکه و ذوب آهن با حضور در یادمان شهدای گمنام ذوب آهن ضمن بزرگداشت مقام شامخ این اسطوره‌های ایثار، با آرمان‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.


  • بیشتر بخوانید:
با وجود افزایش تولید، برداشت آب رودخانه به نصف کاهش یافت

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد