اعمال محدودیت‌ ترافیکی در جاده‌های ‌پرتردد تا‌ ‌18 مرداد/ ترافیک‌ در محورهای تهران-شمال

اعمال محدودیت‌ ترافیکی در جاده‌های ‌پرتردد تا‌ ‌18 مرداد/ ترافیک‌ در محورهای تهران-شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت‌: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان، ترافیک نیمه سنگین در برخی مقاطع مسیر رفت و برگشت محور هراز و ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.

علی اکبر آشوری در‌ گفت‌ با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در برخی محورهای تهران-شمال

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت‌: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده سه راهی مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده شاهان‌دشت و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت‌ خبر داد.

* در جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم

آشوری از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمال‌شهر خبر داد.

وی‌ درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ اظهار کرد:‌ در حال حاضر در جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* 10 جاده مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان--شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور - ایرانشهر‌‌‌‌‌، جاده تهران-امام زاده داود،‌ محور سی سخت - ‌ و محور‌های - – و زرآباد – در استان سیستان و بلوچستان جنوب به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

*‌ 3 جاده پرتردد کشور در شبانه‌روز گذشته

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-قزوین با 162 هزار تردد، آزادراه‌ ‌کرج-تهران با 147 هزار تردد‌ و آزادراه ‌تهران-کرج با 143 هزار تردد، ثبت شد.

*‌‌ افزایش 7.8 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها ‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌‌‌‌ 2465 دستگاه فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 7.8 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* محدودیت‌ ترافیکی محورهای پرتردد تا سه‌شنبه ‌18 مرداد 1401

‌تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 امروز 13 مرداد تا ساعت 06:00 روز سه‌شنبه‌ 1401/05/18 در محورهای کندوان، ‌هراز‌، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان ‌تردد وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا از آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00‌ از ‌میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش رو از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت آباد ممنوع است در صورت اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 24:00 روز دوشنبه 17 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آب به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

‌تردد‌ کامیون غیر از مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز شنبه 15 مرداد ‌همچنین از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش رو در محور هراز ممنوع ‌است.

در محور تهران - فیروزکوه - قايمشهر‌ تردد همه تریلرها غیر از مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و دوشنبه 17 مرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قايمشهر و بالعکس ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای جمعه و دوشنبه پیش‌ رو ‌ممنوع می باشد.

در محور سلفچگان - قم (باند رفت به سمت قم)‌ تردد همه تریلرها و کامیون‌ها غیر از مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 15:00 تا 24:00 روز دوشنبه 17 مرداد ‌ممنوع است مسیر جایگزین آزادراه تهران - ساوه است

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ‌تردد ‌تریلرها و کامیون‌ها غیر از مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز ممنوع است همچنین تردد‌ تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای جمعه و دوشنبه پیش رو در این محور ‌ممنوع است.

پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد