سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای 50میلیارد تومانی برای بانک ملت

سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای 50میلیارد تومانی برای بانک ملت

خالص سفارشات فروش سهام به 430میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناوربه 6.5درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 135میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 565میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 430میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وبرق»، «دپارسح» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری‌ کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین 45میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «وبملت»، «خاور» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 120میلیارد تومان (90درصد کل) و 10صف فروش برتر 275میلیارد تومان (49درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در 11نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن (خفناور) به 6.5درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 80میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 66میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با تقاضای خرید 66میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد