طرح واردات خودرو دستور کار این هفته مجلس

طرح واردات خودرو دستور کار این هفته مجلس

نایب ريیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح واردات خودرو که از طرف شورای نگهبان اعاده شده بود، این هفته خارج از نوبت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیداحمد رسولی‌نژاد، نایب ريیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دماوند اظهار کرد: طرح واردات خودرو که از طرف شورای نگهبان اعاده شده بود، یکشنبه هفته گذشته نشستی در این زمینه با حضور عضو و سخنگوی شورای نگهبان، نمایندگان وزارت صمت، بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس در کمیسیون صنایع و معاون برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، اصلاحات لازم انجام شد و این طرح با توجه به اینکه اعاده شده از سوی شورای نگهبان است، این هفته خارج از نوبت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

نایب ريیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص طرح واردات خودرو، اعتقاد داریم که تصویب و تبدیل این طرح به قانون کمک بزرگی به قیمت و کیفیت در خودروهای داخلی و خارجی می‌کند که خودرو با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد.

رسولی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: به دنبال رخدادهایی که هفته گذشته در بازار لوازم خانگی و بخش‌های دیگری همچون فولاد و سیمان داشتیم، نشستی در کمیسیون صنایع و معاون برگزار و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده از وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت گاز ایران برای حضور در کمیسیون صنایع و معادن دعوت شده است، بیان کرد: با توجه به نگرانی بخش صنعت کشور در فصل تابستان که قطعی برق خسارت سنگینی به صنایع کشور از جمله سیمان و فولاد وارد کرد، اکنون در آستانه فصل زمستان دوباره بخش صنعت دچار مشکلاتی خواهد شد که به صورت ویژه در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌کنیم.

منبع: فارس

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد