سنگین ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / خلوت شدن صف های خرید و فروش در آخرین روز هفته

سنگین ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / خلوت شدن صف های خرید و فروش در آخرین روز هفته

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم 320میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سرمایه گذاری‌ها به ثبت رسید و همچنین سهام آلومراد...

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت 9 و 45دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 594 میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 275 میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 320 میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «فمراد» و «کنور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آلومراد 55میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «ثقزوی» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 520میلیارد تومان (87درصد کل) و 10 صف فروش برتر 220میلیارد تومان (81درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 10 نماد و حجم صف‌های فروش در 5 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «فمراد» به 13درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 235میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 110میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش 70میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 68 درصد از 870میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 50میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 42درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 920میلیارد تومان خواهد رسید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد