قیمت محصولات سایپا در بازار امروز

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز

محصولات پرطرفدار سایپا مدل 1400 امروز 15 فروردین ماه به ثبات رسید و پرطرفدارهای این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در تحویل رسمی با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

خودروهای که در بازار طرفداران بسیاری دارند و به جز شاهین که هنوز به بازار نرسیده سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند. محصولات پرطرفدار سایپا نیز همانند ایران خودرو با شروع سال جدید از رشد قیمت بی نصیب نبودند و با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال گذشته مجوز افزایش قیمت خودرو در راستای کنترل بازار به خودروسازان داده نشد، با شروع سال جدید شاهد اعلام قیمت های جدید در بازار هستیم.

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «کوییکR » در بازار با قیمت 149 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و مدل معمولی این خودرو نیز 140 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

اما در میان خانواده تیبا نیز مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار 123 میلیون تومان و «تیبا دو معمولی» با قیمت 133 میلیون در بازار معامله شد. «ساینا» از دیگر محصولات شرکت سایپا نیز امروز در بازار 135 میلیون تومان قیمت خورد.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش افزایش قیمت خودرو در بهار 1400 را نیز مطالعه کنند.

منبع: اقتصادنیوز

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد