فارس من| ابهام در نحوه تعیین سمت و استخدام‌ ایثارگران وزارت نفت

فارس من| ابهام در نحوه تعیین سمت و استخدام‌ ایثارگران وزارت نفت

با توجه به رسالت خبرگزاری فارس در حمایت از مطالبه مخاطبان فارس من، سوژه ثبت شده توسط کارکنان ایثارگر وزارت نفت به گوش مسيولان وزارتخانه رسانده شد و امید است که این وزارتخانه نسبت به بهبود این موضوع اقدام و اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «انتقاد از نحوه تعیین سمت و استخدام‌ ایثارگران وزارت نفت» خواستار پیگیری موضوع نحوه انتخاب سمت و جدول حقوقی بدو استخدام مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگری بند دال وزارت نفت شدند.

به گزارش فارس با توجه به امضا و حمایت بیش از یک‌هزار نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس از این سوژه، خبرنگار مربوطه‌ این موضوع را از مسيولان وزارت نفت پیگیری کرد.

با توجه به حساسیت موضوع منابع انسانی در صنعت نفت و اهمیت ویژه در اطلاع‌رسانی منسجم و درست در این حوزه، رویکرد فعلی وزارت نفت انتقال مباحث و مواضع مربوطه از خبرگزاری شانا متعلق به روابط عمومی وزارت نفت است تا بدین صورت از ابهام، کژتابی و حاشیه‌سازی پیرامون موضوعات منابع انسانی جلوگیری شود.

بدین ترتیب خبرگزاری فارس با وجود پیگیری‌های فراوان از وزارت نفت، موفق نشد‌ با مسيولان وزارت نفت درباره برنامه این وزارتخانه برای نحوه تعیین سمت و استخدام ایثارگران، در قالب مصاحبه‌ای رسمی، موضوع را جویا شده و اطلاع‌رسانی کند.

اما با توجه به وظیفه این خبرگزاری در حمایت از مطالبه مخاطبان فارس من، سوژه ثبت شده و مطالبه کارکنان ایثارگر به گوش مسيولان وزارت نفت رسانده شد و امید است که این وزارتخانه نسبت به بهبود این موضوع اقدام و اطلاع‌رسانی کند.

*مطالبه مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگری از وزارت نفت چیست

در پویش ثبت شده از سوی مخاطبان فارس من، جمعی از ایثارگران وزارت نفت در نامه‌ای سرگشاده به جواد اوجی وزیر نفت و مهدی علی مددی معاون ‌ توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت نوشته‌اند: «همانطور که مستحضر هستید با وجود ابلاغ تسریع در اجرای تکالیف قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران روند استعلامات رزمندگان ایثارگر و فرزندانشان و معرفی ایشان به هسته گزینش به کندی انجام می‌شود، همچنین انتخاب سمت‌های سازمانی مشمولان و جدول بدو استخدام مغایر با شیوه‌نامه اجرای تبدیل وضعیت می‌باشد و این عین بی عدالتی به جامعه ایثارگران وزرات نفت است».

در ادامه این نامه آورده شده است: «مگر نه اینکه هدف از تبدیل وضعیت ایثارگران تکریم و بهبود وضعیت معیشت ایشان می‌باشد اما متاسفانه با شرایط فعلی، تبدیل وضعیت باعث کاهش حقوق ایثارگران مشمول میباشد. لذا ما امضا کنندگان ذیل خواهشمندیم در خصوص برطرف کردن موارد مورد اعتراض و ارايه بازه زمانی مشخص جهت استخدام تمام مشمولین اعم از ایثارگران بنیاد و رزمنده دستورات لازم را مبذول دارید».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد