دریفت سود خالص "پارتا" با 878 درصد رشد

دریفت سود خالص "پارتا" با 878 درصد رشد

سود انباشته ارايه شده توسط این شرکت برابر با 4.138 میلیارد ریال بوده که رشد 158 درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسانده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجتمع صنعتی آرتا ویل تایر در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9 ماهه منتهی به آذرماه سال جاری(حسابرسی نشده)، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره برابر با 6.955 میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

صورت سود و زیان "پارتا"

سود خالص تحقق یافته "پارتا" طی این دوره بالغ بر 3.134 میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 878 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده، همچنین در ازای هر سهم نیز 2.607 ریال سود ساخته است.

وضعیت مالی 9 ماهه "پارتا" 

گروه صنعتی آرتا ویل تایر در صورت وضعیت مالی، مجموع دارایی‌های خود را بالغ بر 11.622 میلیارد ریال ارايه کرده که رشد 51 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد بوده، همچنین موجودی مواد و کالا این شرکت برابر با 2.362 میلیارد ریال به ثبت رسیده که افزایش 56 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

سود انباشته ارايه شده توسط این شرکت برابر با 4.138 میلیارد ریال بوده که رشد 158 درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسانده، همچنین میزان تسهیلات مالی بلند مدت "پارتا" مبلغی بالغ بر 512 میلیارد ریال گزارش شده که کاهش 15 درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

زنگ مجمع «پارتا» به صدا در آمد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد