فرش سرخ زیر پای ريیس جدید

فرش سرخ زیر پای ريیس جدید

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به استقبال سرخ از ريیس جدید و میراثی که ريیس قبلی برای بورسی ها به جا گذاشت و...

به گزارش بورس‌نیوز، گونه‌های بورس تهران در استقبال از ريیس جدید سرخ بود؛ ولی بعضی‌ها هم معتقد بودند که به یمن حضور ایشان بوده که فقط 7 هزار پله تنزل کرده‌ایم و اگر استقبال حمایت گونه دوستان نبود، امروز بازار خونینی داشتیم.

میراث ريیس قبلی برای بورسی‌ها

اما جلسه معارفه و تودیع هم در نوع خود جالب بود؛ طبق اظهارات ريیس باب همایون گویا ريیس قبلی ملاصدرا دلش خیلی پر بوده و عمدا استعفایش را رسانه‌ای کرده که دیگر جای برگشت نماند! اما هر چه بود در چند ماه ریاست ایشان کدهای بورسی رکوردی بی نظیر ثبت کرد و 57 میلیونی شدن ارتش بورس بازان، احتمالا نه در بورس تهران بلکه در سایر بورس های جهانی هم در این مدت کوتاه سابقه نداشته. البته ایشان با رفتن شان یک میراث هم برای این بازار به جا گذاشتند؛ بازگشت دوباره EPS ها با تمام خوبی ها و بدی هایش، پیشکش اهالی بازار ...

رشد نماد بیمه‌ای و دلواپسی بهارستان

یکی از شرکت‌های بیمه‌ای طوری رشد کرده که ارزش بازارش چشم فلک را کور کرده! حالا این رشد اهالی بهارستان را هم نگران کرده و نامه زده‌اند که با فعالیت‌های مشکوک در نماد این بیمه‌ای بازار برخورد شود! خدا را شکر که افت و خیز بورس در یک سال اخیر، دلواپسان را به ما شناساند!

رنگ به رنگ شدن بورسی‌ها و بی‌خیالی اهالی سبزه میدان 

ابر و باد و مه و ... دست به دست هم داده تا ریزش بازار ارز را به بورس بازان بقبولانند! ريیس میرداماد هم پیام داده که از مسقط بوی دلار ارزان می‌آید! فقط حیف که رایحه دلپذیر دلار ارزان قیمت فقط موجب دلزدگی بورسی‌ها شده و فعالان سبزه میدان با یک دهن‌کجی به کل این اخبار دلپذیر، از جای خود تکان نخوردند، حالا اینکه بورسی‌ها زیادی هوشمند هستند یا زیادی ترسو، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

پایان کشمکش ها با برتری یک به هیچ باب همایون 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد