پیش‌بینی بورس امروز 23 اسفند 99

پیش‌بینی بورس امروز 23 اسفند 99

در پایان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام شاخص کل بورس با افتی 0٫28 درصدی در سطح یک میلیون و 206 هزار واحدی قرار گرفت. بازار امروز چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، ایمان ريیسی، کارشناس بازار سرمایه عقیده دارد بورس در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روندی صعودی از لحاظ رشد شاخص کل دارد اما کلیت بازار سهام در صف‌های فروش قفل است و نمادهای کوچک روندی نزولی دارند. این کارشناس عقیده دارد نمادهایی که دولت سهامدارشان است در جریان معاملات هفته آخر اسفند رشد می‌کنند.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس 23 اسفند 99 بخوانید.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت:

شکور علیشاهی، کارشناس بازار سرمایه گفت: روند نزولی بسیار فرسایشی شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران حاضر در بازار ممکن است دیگر فروشنده سهام خود در این قیمت‌ها نباشند، بنابراین می‌توان انتظار داشت از طریق کاهش فشار در سمت عرضه، قیمت‌ها افت چندانی نداشته باشند، ولی برای بالا رفتن قیمت احتیاج به قدرتمند شدن طرف تقاضا نیز هست.

با توجه به اینکه دستورالعمل‌های جدید ریسک نقد‌شوندگی را بسیار بالا برده‌اند و بسیاری از افراد ریسک‌پذیر را هم بورس گریز کرده و ناخودآگاه به سمت بازارهای موازی و حتی خارجی هدایت کرده‌اند، نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه‌مدت در سمت تقاضا تغییر چندانی به‌وجود بیاید.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد