بیشترین ارزش معاملات سهام (27اردیبهشت) / خودرویی ها همچنان پیشتاز رقابت ارزش معاملات

بیشترین ارزش معاملات سهام (27اردیبهشت) / خودرویی ها همچنان پیشتاز رقابت ارزش معاملات

امروز معامله‌گرها 150میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 2.6درصد از کل سهام تامین‌...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 300میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «خودرو»، «وپاسار»، «فملی» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل 150میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، ایران خودرو  پس از معاملاتی به ارزش 140میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک پاسارگاد نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سیمان دورود (سدور) پس از بازگشایی 41درصد افت قیمت را رقم زد و سهام سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین (وبرق) با افت 44درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 450میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 320میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 2.6درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری (کماسه) معامله شد، 10نماد برتر سهم 35.2درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 21نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد