سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / سرمایه‌گذاری‌های استانی مجددا با صف فروش همراه شدند

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / سرمایه‌گذاری‌های استانی مجددا با صف فروش همراه شدند

خالص سفارشات خرید سهام به 45میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناور به 6.3درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 340میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 295میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 45میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شفن»، «آپ» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پتروشیمی فناوران 90میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «وشمال» و «انرژی1» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 265میلیارد تومان (77درصد کل) و 10صف فروش برتر 210میلیارد تومان (71درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد (خفناور) به 6.3درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 55میلیارد تومان است و پس از آن گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 45میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش 90میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد