بازگشت فملی به مدار نزولی

بازگشت فملی به مدار نزولی

فملی امروز با افت دو درصدی قیمت 13,310را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از 76میلیون برگه سهم نزدیک شد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت دو درصدی قیمت 13,310را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 13,310ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 76میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,310ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها حدود 26میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 100هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و 100هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 110هزار واحد و حقوقی‌ها 365هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم 100میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 69درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 31درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 72میلیون برگه سهم (95درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از چهار میلیون برگه سهم ( پنج درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی امروز با ثبت معاملاتی نزولی با زیان همراه شد و پس از روزها سبزپوشی مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد