مشکل آب چهار محال و بختیاری تا فردا برطرف می‌شود

مشکل آب چهار محال و بختیاری تا فردا برطرف می‌شود

ایلنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اعلام کرد: بخش اعظم کار راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها انجام شده و ظرف امشب تا فردا صبح تمام وارد مدار شده و...

سیداعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تامین آب استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر با وارد مدار شدن تصفیه‌خانه‌ها کدورت آب تا حد زیادی برطرف شده و به حد استاندارد رسیده است. ضمن اینکه اکنون آب از چاه‌ها و سامان تامین می‌شود، فقط در برخی نقاط مرتفع مشکل فشار داریم.

وی اعلام کرد: بخش اعظم کار تصفیه‌خانه‌ها انجام شده و ظرف امشب تا فردا صبح تمام تصفیه‌خانه‌ها وارد مدار شده و مشکل تامین آب برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در ادامه تصریح کرد: اکنون قطعی آب محدود و در حد 5 درصد است و در نقاطی که مشکل دارند به صورت آبرسانی سیار و تانکر و آب بسته‌بندی نسبت به تامین آب اقدام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  بارندگی‌ها باعث شد کدورت آب بالا برود و با توجه به اینکه بخش اعظم تامین آب شهرکرد از کوهرنگ است، این مشکلات بوجود آمد.

مقیمی خاطرنشان کرد: البته هنوز کدورت در سرچشمه کوهرنگ بالا است و گاها افزایش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمام اکیپ‌های عملیاتی استان فراخوان شدند و در منطقه حضور دارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد