عملکرد خوب وپاسار در دی ماه

عملکرد خوب وپاسار در دی ماه

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دی ماه سال جاری بانک پاسارگاد 404.9 هزار میلیارد تومان سپرده دریافت کرده است و از سوی دیگر در همین ماه به میزان 401.8 هزار میلیارد تومان سپرده تسویه کرده است. این دو رقم بیانگر آن هستند که جذب سپرده در بانک پاسارگاد در دی ماه سال جاری بیشتر از خروج سپرده بوده است.

به گزارش نبض بورس، بانک پاسارگاد که سهام آن با نماد وپاسار در بورس مورد معامله قرار می‌گیرد، گزارش عملکرد دی ماه خود را منتشر کرد که این گزارش حاوی نکات جالبی است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که میزان تسهیلات اعطایی این بانک در دهمین ماه سال جاری بیش از 18.3 هزار میلیارد تومان بوده است. همچنین تسهیلات وصولی این بانک نیز در دی ماه سال جاری رقمی بیش از 13.1 هزار میلیارد تومان بوده است. مانده تسهیلات وپاسار در پایان دی ماه 99 به بیش از 155.3 هزار میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است که میزان تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در دی ماه سال گذشته، 10.1 هزار میلیارد تومان، میزان تسهیلات وصولی، 8.4 هزار میلیارد تومان و مانده تسهیلات نیز 102.4 هزار میلیارد تومان بوده است.

مقایسه اعداد بیانگر آن است که میزان تسهیلات اعطایی در بانک پاسارگاد در دی ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 81 درصدی، میزان تسهیلات وصولی رشد 56 درصدی و مانده تسهیلات نیز رشد 52 درصدی داشته است.

 

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دی ماه سال جاری بانک پاسارگاد 404.9 هزار میلیارد تومان سپرده دریافت کرده است و از سوی دیگر در همین ماه به میزان 401.8 هزار میلیارد تومان سپرده تسویه کرده است. این دو رقم بیانگر آن است که جذب سپرده در بانک پاسارگاد در دی ماه سال جاری بیشتر از خروج سپرده بوده است.

 

کارنامه عملکرد بانک پاسارگاد در دی ماه سال جاری نشان می‌دهد که سود پرداختی این بانک به سپرده‌ها در ماه مذکور 1.4 هزار میلیارد تومان بوده است و میزان درآمد حاصل از دریافت سود از تسهیلات پرداختی نیز 2.1 هزار میلیارد تومان گزارش شده است.

در مجموع در دی ماه سال جاری رقم دقیق مابه التفاوت سود دریافتی بانک پاسارگاد از سود پرداختی 700 میلیارد تومان بوده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد