شروط صنایع لبنی برای اختصاص نیمی از تولیدات کارخانه‌ها به 4 قلم کالای لبنی

شروط صنایع لبنی برای اختصاص نیمی از تولیدات کارخانه‌ها به 4 قلم کالای لبنی

صنایع لبنی در نامه به معاون اول ريیس جمهور به 4 پیش شرط برای اختصاص نیمی از تولیدات کارخانه به 4 قلم کالای لبنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، انجمن صنایع لنبی در نامه‌ای به معاون اول ريیس جمهور، 4 پیش شرط را برای اختصاص نیمی از محصولات کارخانه های لبنی به 4 قلم کالایی که پیشتر دولت برای آنها قیمت تعیین کرده اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

1-سفارش فروشگاه ها به صورت کتبی با قید تناژ و تعداد روز در هفته به هر یک از کارخانجات لبنی اعلان گردد.

2- فروش و تحویل سه قلم کالای اساسی لبنی( شیر نایلونی 900 گرمی 1.5 درصد چربی 150 هزار ریال، شیر بطری پاستوریزه یک لیتری 1.5 درصد چربی 180 هزار ریال، ماست پاستوریزه2.5 کیلویی 1.5 درصد چربی 498 هزار ریال، پنیر UF 400 گرمی نستبا چرب 37 هزار ریال) بر اساس سفارش کتبی فروشگاه‌ها قطعی بوده و مرجوعی پذیرفته نمی شود.

3- فروش و تحویل کالا نقدی بوده و به هیچ وجه سفارش با پرداخت مدت دار پذیرفته نمی شود. این امر به منظور بهبود در شرایط پرداخت به گاوداری ها ضروری است.

4- تقاضا می کند نشستی با اتاق اصناف، مدیران فروشگاه های زنجیره ای و سازمان حمایت جهاد هماهنگی برگزار تا در اجرا مشکلات ناشی از عدم هماهنگی به شکست طرح منتهی نگردد.

به گزارش فارس، پس از اصلاح یارانه ها، دولت برای 4 قلم کالای لبنی قیمت تعیین کرد که نسبت به بقیه اقلام لبنی نرخ مناسب تری دارد و کارخانه های لبنی را موظف کرده که نیمی از تولیدات خود را به این 4 قلم اختصاص دهد.

انتهای پیام/ .

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد