وجوه اضافه دریافتی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی بازگردانده می‌شود

وجوه اضافه دریافتی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی بازگردانده می‌شود

با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار؛ وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار؛ وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر از طریق شرکت‌های تاکسی اینترنتی، به آن‌ها مسترد می‌شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تاکید معاون اول ريیس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت های مورد عمل را به میزان حدود 10 درصد افزایش داده است.

پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسيولان تمام شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان پس داده شود.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ 17 تا 23 اردیبهشت امسال  را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد