گزارش بانک مرکزی از نرخ دلار در بهار امسال

گزارش بانک مرکزی از نرخ دلار در بهار امسال

طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین نرخ دلار در بهار امسال بیانگر این است که قیمت فروش این ارز در بازار نسبت به پایان سال گذشته معادل 4.2 درصد کاهش یافته است.

ایسنا: طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین نرخ دلار در بهار امسال بیانگر این است که قیمت فروش این ارز در بازار نسبت به پایان سال گذشته معادل 4.2 درصد کاهش یافته است.

بانک مرکزی در گزارشی نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد در بهار سال جاری را اعلام کرده که طبق آن در فروردین ماه دلار در بازار بین بانکی معادل 4200 تومان فروخته می‌شد و در همین ماه این نوع ارز در بازار آزاد به قیمت 24 هزار و 542 تومان فروخته شده است.

علاوه براین، در اردیبهشت امسال نیز نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد به ترتیب معادل 4200 و 22 هزار و 536 تومان بوده است. همچنین، طبق این گزارش دلار در خرداد ماه در بازار بین بانکی معادل 4200 تومان و در بازار آزاد به قیمت 23 هزار و 433 تومان فروخته شده است.

بنابراین، دلار در بازار بین بانکی با نرخ 4200 تومان و در بازار آزاد با میانگین نرخ 23 هزار و 504 تومان در بهار سال جاری معامله شده است.

از آنجاکه در سه ماهه پایانی سال گذشته نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی 4200 تومان و در بازار آزاد نیز به طور متوسط 24 هزار و 541 تومان بوده است، در مقایسه با بهار امسال در بازار آزاد با 4.2 درصد با کاهش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، در این مدت نرخ این ارز در بازار بین بانکی نیز نسبت به بهار سال جاری تغییری نکرده و ثابت مانده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد