رونمایی از 2 محصول جدید شیايومی + عکس

رونمایی از 2 محصول جدید شیايومی + عکس

ست جدید ماوس و کیبورد بی سیم شیايومی با بهبودهایی در طراحی و ارگونومی کلیدها و افزایش بهره‌وری و سهولت استفاده معرفی شد.

شیايومی از ست جدید ماوس و کیبورد بی سیم خود رونمایی کرد. این نسخه دارای ویژگی‌های چشم‌گیری است که کار با آن‌را سرگرم‌کننده‌تر از نسل قبل می‌کند. هم‌چنین طراحی ارگونومیک این سری، استفاده‌ای گسترده‌تر و راحت‌تر را به ارمغان می‌آورد.

ست ماوس و کیبورد بی سیم جدید شیايومی از سرعت انتقال 2.4 گیگاهرتز برای هر دو محصول برخوردار بوده و سیگنال‌هایی قابل اعتماد، پیوسته و پایدار را با حداقل تداخل ممکن ارايه می‌دهد. گیرنده فشرده نانو بی‌سیم، وظیفه انتقال از حالت سیمی به بی‌سیم را فراهم می‌کند و باعث افزایش نظم فضای کاری خواهد شد.

ماوس و کیبورد جدید شیايومی

صفحه‌کلید بی‌ سیم این سری دارای طراحی سه‌ناحیه‌ای با اندازه کامل 103 کلید است. طراحی جدید کلیدهای این کیبورد، سهولت و راحتی استفاده را تضمین می‌کنند. هم‌چنین چندین کنترل در 12 کلید Fn گنجانده شده که امکان تکمیل سریع چندین وظیفه را بر روی کامپیوتر فراهم کرده است.

کیبورد بی‌ سیم جدید شیايومی به کلیدهای استوانه‌ای مجهز شده که وظیفه ایجاد تناسبی بهتر با انگشتان کاربر را برعهده دارد. کلیدها از طرح‌های حکاکی شده به‌وسیله لیزر استفاده می‌کنند که تیز و مقاوم در برابر سایش هستند. زاویه شیب 6 درجه این صفحه‌کلید نیز افزایش ارگونومی و سهولت استفاده از آن را تضمین می‌کند.

کیبورد جدید شیايومی

ماوس این ست نیز سبک وزن است و امکان حرکت بدون محدودیت را در کمال راحتی فراهم می‌کند. نیروی آن از طریق یک باتری AAA تامین می‌شود و از قابلیت بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز پشتیبانی می‌کند. این ماوس هم‌چنین به کلید پاور و سنسور دقیق برای عملکردی با دقت بالا مجهز شده و از طریق گیرنده بی‌سیم نانو، هم‌زمان با کیبورد به دستگاه متصل می‌شود.

ماوس شیايومی دارای حالت خواب است که عمر باتری را افزایش داده و از یک نشانگر نارنجی برای اعلام عمر کم و تعویض باتری برخوردار است. این ماوس جمع‌وجور دارای طراحی متقارن و چرخ اسکرول مرکزی است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه ماوس و کیبورد بی سیم جدید شیايومی در دست نیست.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد