پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب | نمادی که سبزپوش ماند!

پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب | نمادی که سبزپوش ماند!

روز 8 آبان ماه سال جاری بود که در نیمه اول بازار، خروجی‌های چند فیلتر مهم بورسی منتشر شد. وجه مشترک برخی از فیلتر‌ها سهم غناب بود! امروز خبرهای مهمی برای غناب منتشر شد که نشان می داد خروج این نماد از فیلترها بی علت نبوده است.

به گزارش نبض بورس، هشتم آبان ماه سال جاری بود که در نیمه ابتدایی بازار، خروجی فیلترهای مهم بورس منتشر شد. وجه مشترک برخی از فیلترهای مهم سهم غناب بود.

در آن روز غناب در نیمه ابتدایی بازار حجم مشکوک خورد، شاهد ورود پول هوشمند بود و صف فروش آن با قدرت جمع شد. (خروجی فیلترها را از اینجا ببینید)

روز بعد اقدام به تحلیل تکنیکال غناب نمودیم. تحلیل تکنیکال و پیش بینی‌ها حکایت از آن داشت که ممکن است که این سهم تا محدوده 48 هزار تومان رشد نماید. در دو روز گذشته این نماد در صف خرید بوده است. (تحلیل تکنیکال غناب را از اینجا ببینید).

امروز دو خبر مهم برای غناب بر روی کدال نشست. در اولین اطلاعیه شرکت صنعتی ناب در خصوص ابطال معامله کارخانه اردبیل از رد دعوای طرف مقابل در خصوص ابطال معامله کارخانه اردبیل خبر داد. و در دومین اطلاعیه غناب از بستن یک قرارداد مهم خبر داد و با افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف، معاملات این نماد متوقف شد.

دو اطلاعیه ای که امروز منتشر شد نشان می داد که برخی از اخباری پیرامون غناب خبردار بودند و از دو روز پیش اقدام به خرید این سهام کردند و خروج غناب از فیلترها بی علت نبوده است.

شایان ذکر است که به هیچ عنوان موارد ذکر شده سیگنالی برای خرید و فروش این سهم نیست و تنها به ذکر وقایع این دو روز اخیر در غناب و خروجی فیلترها و تحلیل تکنیکال این نماد پرداختیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد