سنگین ترین صف های خرید و فروش / بازگشت تقاضا به بازار

سنگین ترین صف های خرید و فروش / بازگشت تقاضا به بازار

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به 70میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 460میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 535میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 70میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «کالا»، «فرابورس» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بورس کالای ایران بیش از 140میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «توسن» و «لپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 345میلیارد تومان (75درصد کل) و 10صف فروش برتر 395میلیارد تومان (74درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 11نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به 6.3درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 250میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 50میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید 125میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 60درصد از 995میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 795میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 55درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 785میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد