فروش این خودروی لوکس در بورس زیر قیمت بازار

فروش این خودروی لوکس در بورس زیر قیمت بازار

دقایقی قبل 85 دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود 10 الی 20 درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده ...

دقایقی قبل 85 دستگاه خودروی فیدیلیتی 5 نفره مشکی گروه بهمن برای نخستین بار در بازار فیزیکی بورس کالا به قیمت پایه 750 میلیون و 500 هزار تومان از طرف کارگزاری آپادانا بر روی میز فروش بورس کالا رفت که در بالاترین قیمت به رقم 962 میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز تا مبلغ 960 میلیون تومان رقابت و معامله شد.

همچنین تا لحظه انتشار این خبر تعداد 125 دستگاه دیگنیتی سفید 7 نفره در این بازار معامله شده که در بالاترین رقم به مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز با مبلغ یک میلیارد و 33 میلیون تومان معامله شده است.

در این زمینه حیدری مدیر عرضه کالایی کارگزاری آپادانا با بیان اینکه رقابت در رینگ معاملات خودروی بورس کالا ادامه دارد، گفت: تا این لحظه 90 دستگاه فیدیلیتی 70 نفره سفید نیز معامله شده که رقابت در این معاملات بین 996 میلیون و 500 هزار تومان تا 997 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: هم اکنون سه ردیف عرضه خودروی فیدیلیتی 5 نفره سفید در رینگ عرضه خودروی بورس کالا در حال رقابت است که شامل 85 دستگاه فیدیلیتی مشکی و 125 دستگاه دیگنیتی مشکی می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: عرضه موفق خودرو در بورس کالا نشان داد که با رفتار منطقی بازار علاوه بر انتفاع خودروساز، مردم نیز می‌توانند از این بازار نفع ببرند. به طوری که مطابق با معاملات صورت گرفته تا این لحظه همه خودروهای معامله شده بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار معامله شده‌اند و در عین حال نسبت به قیمت کارخانه نیز حدود 20 درصد به نفع خودروساز تمام شده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد