access_time
نفت نزولی شد

نفت نزولی شد

قیمت نفت در آغاز معاملات روز سه‌شنبه کاهش یافت؛ زیرا بازگشت موارد کووید-19 در اروپا نگرانی‌ها را درباره تقاضای نفت را افزایش داده است. این در حالی است که برخی از بازارها همچنان نگران هستند که ایالات متحده ممکن است ذخایر نفت خام را برای جلوگیری از افزایش قیمت بنزین، آزاد کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سی ان بی سی، بهای معاملات آتی برنت در روز گذشته با 9 سنت معادل 0.1 درصد کاهش به 81 دلار و 96 سنت در هر بشکه رسید.

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 10 سنت معادل 0.1 درصد کاهش به 80 دلار و 78 سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت برنت در معاملات روز، سه‌شنبه در ساعت 7:44 به وقت تهران، با افزایش 0.83 درصدی در هر بشکه، 82 دلار و 73 سنت معامله شد

قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، افزایش 0.67 درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، 81 دلار و 43 سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، افزایش 0.16 درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و 869 دلار و 50 سنت معامله شد.

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز، سه‌شنبه، پس از صعود به اوج پنج ماهه، تثبیت شد؛ زیرا نگرانی‌ها درباره افزایش ریسک‌های تورمی، جذابیت شمش را به عنوان پناهگاه امن در مواجهه با دلار، بالا برده است.

 نقره نیز با افزایش 0.56 درصدی به 25 دلار و 24 سنت رسید.

مس با افزایش 0.60 درصدی مواجه شد و 4 هزار و 426 دلار قیمت خورد.

*ترجمه و تنظیم: محبوبه حاجی‌زاده

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد