خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

بانک سامان در راستای شفافیت اطلاعات صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال اطلاعیه منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش مندرج در سایت کدال از صورت‌های میان‌دوره‌ای منتشر شده بانک سامان با نماد سامان، این بانک در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 بیش از 611 میلیارد تومان سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 41 ذرصد رشد داشته است.

بانک سامان در خصوص علت تغییرات سودآوری و در راستای شفافیت اطلاعات صورت‌های مالی منتشر شده نیز در سایت کدال اطلاعیه منتشر کرده است.

در این اطلاعیه اعلام شده سود دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 نسبت به دوره مشابه سال قبل 41 درصد افزایش داشته است. عمده تغییرات سود و زیان مربوط به بخش خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری است. دلیل اصلی آن افزایش صددرصدی حجم تسهیلات اعطایی است که منجر به بالا رفتن درآمد تسهیلاتی و در نتیجه افزایش سود منتهی به 31 شهریور 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

همچنین بانک سامان در اطلاعیه‌ای از برگزاری مزایده عمومی خبر داد. بر اساس این اطلاعیه شرکت توسعه و عمران بهناد بنا (سهامی خاص) به وکالت از بانک سامان ملکی به ارزش بیش از 194 میلیارد تومان را به مزایده عمومی گذاشت. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 6 آذرماه نسبت به دریافت اوراق مشارکت این مزایده اقدام کنند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد