عبدالملکی: وزارت کار مسيول رفع بیکاری نیست

عبدالملکی: وزارت کار مسيول رفع بیکاری نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 2.5 میلیون بیکار مطلق در کشور داریم گفت: 14 میلیون نفر شغل شایسته ندارند، اما متولی اصلی اشتغال در این وزارتخانه نیست بلکه وزارت کار فقط مسوول هماهنگی بین دستگاه‌ها در این موضوع است.

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 2.5 میلیون بیکار مطلق در کشور داریم گفت: 14 میلیون نفر شغل شایسته ندارند، اما متولی اصلی اشتغال در این وزارتخانه نیست بلکه وزارت کار فقط مسوول هماهنگی بین دستگاه‌ها در این موضوع است.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه 7 دی) در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به سوال حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه با موضوع علت عدم رسیدگی به موضوع اشتغال جوانان و افراد تحصیل‌کرده اظهار داشت: مساله نظارت مجلس موضوعی مهم، راهگشا و موثر است و به دولت کمک می‌کند.

وی افزود: 14 میلیون نفر در کشورمان شغل شایسته ندارند ضمن اینکه 2.5 میلیون بیکار مطلق داریم لذا اگر من هم نماینده بودم از دولت درباره بیکاری و اشتغال سوال می‌کردم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مخاطب اصلی اشتغال در کشور این وزارتخانه نیست بلکه وزارتخانه‌های دیگری مانند صمت، جهادکشاورزی، ارتباطات فناوری اطلاعات، محیط زیست و گردشگری هم مخاطب این موضوع هستند. وزارت کار مسوول اشتغال در کشور نیست و فقط مسوول هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد