جدیدترین قیمت دلار در بازار ( 6 آذرماه )

جدیدترین قیمت دلار در بازار ( 6 آذرماه )

امروز یک‌شنبه دلار در صرافی ملی 858/31 تومان معامله شد.

دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و 35/200 تومان نرخ‌گذاری شد. همچنین امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا 506/ 31(سی و یک هزار و پانصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه 06 آذر 1401 با رشد 1.1 درصدی به 31858 (سی و یک هزار و هشتصد و پنجاه و هشت ) تومان رسید.

دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا 26/166 (بیست و شش هزار و یکصد و شصت و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه 06 آذر با رشد 0.56 درصدی به 26315 (بیست و شش هزار و سیصد و پانزده ) تومان رسید.

پیش‌بینی جذاب از قیمت دلار

قیمت دلار در بازارهای مختلف امروز نوسانات اندکی داشت. به نظر می‌رسد از 10 روز گذشته تاکنون اقدامات بازارساز و برخورد ارز آمریکایی با سقف قیمتی خود، قیمت آن را کنترل کرده است.

بانک مرکزی تلاش می‌کند با انتشار اخباری مبنی بر تزریق سنگین ارز در بازار توافقی و پیشی‌ گرفتن میزان عرضه از تقاضا، خبر درمانی و ارايه بسته‌هایی نظیر فروش اوراق ارزی، سیگنال کاهشی برای قیمت دلار ارسال کند. اما علی طباطبايی، کارشناس بازارهای مالی می‌گوید: دولت نمی‌تواند در درازمدت به این روند ادامه دهد. به اعتقاد او، در نهایت قیمت دلار به سمت کانال‌های بالاتر حرکت می‌کند.

این در حالی است که سیگنال بازارهای موازی هم‌جریان با قیمت دلار در بازار معاملات تهران نیست و روند افزایشی دارد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد