پیش‌بینی قیمت طلا امروز 29 بهمن 99

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 29 بهمن 99

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون 153 هزار و 400 تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 910 هزار تومان فروخته شد. امروز بری قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه 28 بهمن با 18,900 تومان افزایش، یک میلیون 153 هزار و 400 تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 910 هزار تومان فروخته شد. امروز بری قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته ابراهیم محمدولی، ريیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، تقاضا برای خرید طلا و سکه زیاد شده است، همین مسيله باعث شد که طلا و سکه نسبت به کاهش انس جهانی طلا مقاوت نشان دهند و چندان ارزان نشوند.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: به رغم اینکه بهای اونس طلا در بازار جهانی کاهش داشته اما سکه و طلا از مولفه داخلی تاثیر پذیرفته است. افزایش قیمت دلار، سبب شد که قیمت سکه و طلا نیز سیر صعودی را به سرعت بپیماید.

به نظر می‌رسد که سکه خیز مجدد برای تصاحب کانال 12 میلیون تومانی از دست رفته برداشته است و فاصله کمی تا مرز یاد شده دارد. دیروز اونس طلا در بازار جهانی نزولی بود و عوامل مهم می‌توانند قیمت اونس را همچنان تغییر دهند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد