ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه 15 تیرماه | خبری مهم برای سهامداران برکت

ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه 15 تیرماه | خبری مهم برای سهامداران برکت

فردا چهارشنبه 15 تیرماه 1401 در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد. یکی از مهمترین خبر‌ها افزایش سرمایه یک نماد عرضه اولیه شده است.

به گزارش نبض بورس، فردا چهارشنبه 15 تیرماه 1401 در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید. شایان ذکر است که این ده خبر تا ساعت 15 امروز منتشر شده اند.

1- پیشنهاد هیيت مدیره کیمیاتک به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک به میزان درصد 167%
2- معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش داریم تا پایان تیر ماه، دوباره فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام شود و با توجه به افزایش تولید، تا پایان تیر، قرعه‌کشی دیگری خواهیم داشت.
3- راب مالی: هنوز برای بازگشت به برجام زمان وجود دارد.
4- خبرنگار پایگاه «میدل ایست آی» نوشته ريیس‌جمهور ترکیه روز 19 جولای (28 تیر) به ایران سفر می‌کند.
5- لابسا افزایش قیمت لباسشویی توسط هیات مدیره تعیین و بر کالا‌ها اعمال شده است.
6- بهره برداری از خط سوم تولید کنستانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین: وزیر صمت در سفر به شهرستان سیرجان خط 3 تولید کنسانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین را به ارزش 60 میلیون یورو افتتاح کرد.
7- افشای اطلاعات بااهمیت گروب ب در برکت: تفاهم نامه تولید دارو بین گروه دارویی برکت و نیکاراگويه
8- حدادی؛ مشاور ريیس سازمان بورس: اکنون هیچ تصمیمی برای فروش سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم اتخاذ نشده است.
9- در دوماهه سال 1401 نزدیک به 3 میلیون و 800 هزار تن محصولات فولادی در کشور تولید شده که نسبت به تولید مدت مشابه سال 1400 رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.
10- با اجرای طرح توسعه یکپارچه توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان که مدت 7 سال و با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری انجام خواهد شد، تولید از این میدان 380 هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد که درآمد نفتی ایران را سالانه 14 میلیارد دلاری افزایش خواهد داد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد