عرضه نوبت دوم خودروهای داخلی برنامه ریزی می شود

عرضه نوبت دوم خودروهای داخلی برنامه ریزی می شود

سخنگوی وزارت صمت گفت: بعد از پایان فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه و بررسی لیست انتظار و تقاضا برای عرضه خودرو داخلی برای نوبت بعدی برنامه ریزی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت با اشاره به آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی، گفت: ثبت نام و به عبارتی ثبت تقاضای خودرو توسط متقاضیان خرید خودرو در سامانه به خوبی در حال انجام است و در هر دقیقه 60 نفر ثبت تقاضای خودروی خود را در سامانه انجام می دهند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تا ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در مجموعه 135 هزار نفر ثبت تقاضای خودروی خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام داده اند.

وی افزود: برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سامانه و مواجه شدن با بار ترافیکی متقاضیان می توانند ثبت تقاضای خود را در ساعات و روزهای باقی مانده ثبت نام مدیریت کنند.

قالیباف درباره دور بعدی عرضه خودروهای داخلی، اظهار داشت: بعد از اینکه ثبت درخواست ها انجام شد و برنامه فروش هر مدل خودرو دریافت شد و لیست انتظار و تقاضا برای خودروها مشخص شد برای نوبت بعدی عرضه برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بزودی سامانه عرضه یکپارچه خودرو هوشمند می شود تا افراد با پیشنهادی مناسبی از طریق سامانه انتخاب خودرو داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس ؛ متقاضیان خرید خودروهای داخلی از امروز 26 اسفند می توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند. زمان ثبت نام سه روز خواهد بود و در پایان روز 28 اسفند به اتمام می رسد.

به گفته سخنگوی وزارت صمت 9 شرکت خودروساز داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو مشارکت دارند و 51 مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید است.

به گفته قالیباف حدود 900 هزار نفر برای خرید خودروهای داخلی حساب وکالتی افتتاح کردند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد