خروج 100میلیارد تومانی حقیقی ها از شپنا

خروج 100میلیارد تومانی حقیقی ها از شپنا

در معاملات بورس امروز شپنا با افت حدود پنج درصدی قیمت 13,230ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم 175میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت حدود چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,270ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 131میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,230ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها حدود 100میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 6هزار واحد و حقوقی‌ها به حدود سه میلیون و 210هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 27هزار واحد و حقوقی‌ها 700هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم 135میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 41درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 59درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 130میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و سه میلیون برگه سهم (دو درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات نزولی، در مقاطعی از بازار به صف فروش نشست و در نهایت با زیان پنج درصدی به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد