سهام عدالت نیم میلیونی در نزدیکی 12 میلیون تومانی

سهام عدالت نیم میلیونی در نزدیکی 12 میلیون تومانی

سهام عدالت در پنج روز معاملاتی هفته گذشته رشد قابل توجهی را کسب کرد و از 11 میلیون و 468 هزار تومان در آخرین روز معاملاتی به 11 میلیون و 782 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهام عدالت در دومین هفته از مرداد ما روندی صعودی را داشت. سهام عدالت در پنج روز معاملاتی هفته گذشته رشد قابل توجهی را کسب کرد و از 11 میلیون و 468 هزار تومان در آخرین روز معاملاتی به 11 میلیون و 782 هزار تومان رسید.

سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی نسبت به هفته اول مرداد ماه تا 13 مرداد ماه حدود 361 هزار تومان تغییرات قیمتی را داشت. این سبد ابتدا در کانال قیمتی 21 میلیون تومان بود اما به دلیل روند نامساعد و ریزشی بازار سهام در سال گذشته، سبد سهام عدالت هم به مرز 9 میلیون تومان رسید. اما حالا در یک ماه گذشته به دلیل روند صعودی بازار سرمایه، سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به مرز 12 میلیون تومان در حال نزدیک شدن است.

هفته گذشته شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی به یک میلیون و 406 هزار واحد رسید و عمده نمادهای شاخص‌ساز هفته را با روند متعادل به پایان رساندند. اما نمادهای گروه خودرویی و بانکی به دلیل نداشتن شرایط بنیادی مناسب از روند صعودی بازار جا ماندند. نمادهای سیمانی، پتروشیمی، نفتی و معدنی حاضر در سبد سهام عدالت هم با تحرکات صعودی بودند و در بالا رفتن قیمت این سبد موثر واقع شدند.

 

 

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد