بازدید وزیر صمت از کارخانه آجر دهدشت

بازدید وزیر صمت از کارخانه آجر دهدشت

وزیر صنعت معدن وتجارت که به همراه ريیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت صبح امروز جمعه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است از کارخانه آجر دهدشت بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن وتجارت روز جمعه در حاشیه بازدید از کارخانه آجر دهدشت در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید از طرح‌های صنعتی استان سعی داریم ضمن بررسی مشکلات کارگاه‌های صنعتی، برای مرتفع کردن این مشکلات گام برداریم.

وی در خصوص فعالیت کارخانه آجر دهدشت بیان کرد: پیش از این در جریان برخی مشکلات این کارخانه بودم و امروز در بازدید میدانی امیدوار هستیم در راستای حل این مشکلات گام برداریم.

وزیر صمت بیان کرد: در صورت پرداخت تسهیلات درنظرگرفته شده، 150 نفر به نیرو‌های کارخانه اضافه می‌شود که سهم مناسبی برای رفع بیکاری به حساب می‌آید.

ساخت کارخانه آجر و سفال دهدشت دی ماه سال 1388 با مشارکت بانک صنعت و معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه آغاز شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت 230 هزار مترمربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال ساخته شده است.

خط اول تولید این کارخانه با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مرداد 95 با ظرفیت تولید 150 هزار تن آجر و سفال در سال راه اندازی شد.

فاز دوم کارخانه آجر و سفال دهدشت نیز با 2 میلیون یورو سرمایه گذاری شهریور سال گذشته راه اندازی شد.

ظرفیت تولیدی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت 600 تن در روز است و تا 750 تن در روز قابل افزایش است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد