محموله 20میلیاردی تلفن همراه توقیف شد

محموله 20میلیاردی تلفن همراه توقیف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 4 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 20 میلیارد تومان از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در بندرخمیر خبرداد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 4 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 20 میلیارد تومان از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در بندرخمیر خبرداد.

سردار «غلامرضا جعفری» در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه «پل» شهرستان بندرخمیر با اطلاع از ورود یک محموله بزرگ گوشی تلفن همراه توسط یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو از مسیر «بندرعباس- بندرخمیر»، بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور نامحسوس و کنترل خودروهای عبوری، خودرو مورد نظر را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، 4 هزاردستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق از نوع اپل و شیايومی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را 20 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه پرونده کماکان تحت رسیدگی قرار دارد، اظهار داشت: مرزی بودن استان هرمزگان زمینه قاچاق کالا را برای برخی افراد سودجو فراهم کرده است، اما نیروی انتظامی با همه توان و امکانات و برابر قوانین در مقابل قاچاقچیان ایستاده و در راستای حراست از تولیدات داخلی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد