حواله منظم بانک ملت، خدمتی نوین برای مدیریت وجوه مشتریان

حواله منظم بانک ملت، خدمتی نوین برای مدیریت وجوه مشتریان

خدمت حواله منظم با هدف مدیریت وجوه و نقدینگی و صرفه‌جویی در وقت مشتریان در سامانه‌های غیرحضوری بانکداری اینترنتی و همراه بانک، در دسترس مشتریان بانک ملت است.

به گزارش بورس نیوز، این بانک می‌توانند با استفاده از خدمت حواله منظم، به آسانی و از طریق سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک، پرداخت‌ها و انتقال وجوه را مدیریت و برنامه ریزی کنند.


  • بیشتر بخوانید: ارايه خدمات چک‌های صیادی در خودپرداز‌های بانک ملت

این خدمت کاربردی در سامانه بانکداری اینترنتی، از طریق گزینه انتقال وجه/خدمات/ حواله منظم و همراه بانک ملت منوی کشویی سامانه، ورود به بخش انتقال وجه و انتخاب منوی حواله منظم قابل استفاده است.

برای صدور حواله منظم لازم است اطلاعاتی شامل شماره حساب مبداء، شماره حساب یا کارت ملتی مقصد، انتخاب فواصل پرداخت، تاریخ اولین پرداخت، تاریخ آخرین پرداخت و مبلغ حواله در فیلد‌های مربوطه وارد شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان برای انجام حواله منظم باید یک روز قبل از تاریخ سررسید حواله تعریف شده، موجودی حساب مبداء را برای برداشت مبلغ تعیین شده و کارمزد آن، تکمیل کنند.

در عین حال، در هر دو کانال اینترنت بانک و همراه بانک ملت، امکان مشاهده و حذف تمامی حواله‌های ایجاد شده نیز میسر خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید، دو محتوای گرافیکی برای راهنمایی سریع و آسان کاربران آماده و ارایه شده است.

همچنین مرکز ارتباط ملت با شماره‌های 1556 (تهران) و 02182488 (شهرستان) پاسخگوی پرسش‌های احتمالی مشتریان گرامی است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد