شپنا با ورود 40میلیارد تومانی حقیقی‌ ها همراه شد

شپنا با ورود 40میلیارد تومانی حقیقی‌ ها همراه شد

در معاملات بورس امروز، «شپنا» با افت 0.63درصدی، قیمت 14,120ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم 210میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت 0.63درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد 14,110ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته، 0.7درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 150میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 14,120ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقوقی‌ها هشت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 22هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، 20هزار واحد و 139هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز «شپنا»، از رقم 210میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 80درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 20درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 115میلیون برگه سهم (76درصد) را اشخاص حقیقی و 36میلیون برگه سهم (24درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا علی‌رغم باقی ماندن در مدار نزولی، با ورود هشت میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد و معاملاتی نوسانی برای خود رقم زد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد