رویکرد سیاسی نسبت به سهام عدالت در استان‌ها

رویکرد سیاسی نسبت به سهام عدالت در استان‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: متاسفانه شاهد رویکرد سیاسی نسبت به سهام عدالت در استان‌ها هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 12اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به تصمیم دولت به استناد مصوبه شورای عالی بورس در راستای برگزاری مجامع استان‌های کشور گفت: 50 میلیون نفر از جمعیت کشور دارای سهام عدالت هستند که حدود 60 درصد آنها روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه برای حدود 30 میلیون نفر تصمیم‌گیری خواهد شد و این در حالی است که اقدام شورای عالی بورس برخلاف سیاست‌های کلی و همچنین مغایر با قانون تجارت است.

وی افزود: اقدام یاد شده به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست از این رو از وزیر اقتصاد دعوت شده در جلسه فوق‌العاده‌ای در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یابد و در این راستا توضیحات لازم را بیان کند.

پورابراهیمی بیان کرد: باید حقوق مردم رعایت شود زیرا حدود 45 درصد از دارندگان سهام عدالت نتوانسته‌اند اقدام به ثبت‌نام کنند تا در این مجامع شرکت کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: دولت باید پاسخ دهد چرا رویکرد سیاسی به سهام عدالت در استان‌ها نشان می‌دهد؛ در واقع رویکرد جریان دولتی، اقتصاد سیاسی را در استان‌ها دنبال می‌کند و این در حالی است که ريیس مجلس باید به این موضوع وارد شود و آن را بررسی کنیم.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد