سیتا، نمادی که ثابت مانده است!

سیتا، نمادی که ثابت مانده است!

سیتا یکی از نماد‌هایی است که در سال جاری عرضه اولیه شد. این نماد حدود 2 ماه است که در حوالی قیمت 1500 تومان ثابت مانده است.

به گزارش نبض بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نماد سیتا در تیرماه به عنوان هفتمین نماد در سال جاری عرضه اولیه شد. در عرضه اولیه این شرکت که از زیرمجموعه های شستا بود، 15 درصد از سهام شرکت سیمان تامین با نماد سیتا در بورس برای اولین بار عرضه شد.

در نهایت، در پایان عرضه اول سیتا به هر کد بورسی 290 سهم در سقف قیمتی 1575 تومانی تخصیص داده شد که معادل 470 هزار تومان بود. در این عرضه اولیه بیش از 4 میلیون و  480 هزار نفر مشارکت کردند تا رکورد حضور در عرضه اولیه تا آن زمان شکسته شود.

این نماد پس از سقوط به زیر قیمت عرضه اولیه با انتقادات زیادی همراه شد، اما در 16 دی ماه 99 پس از برخورد به سطح قیمت 1500 تومان تقریبا دو ماهی است که در همین قیمت ثابت باقی مانده است و نه صعود می‌کند و نه به مانند بازار با سقوط مواجه می‌شود. نمادی که به نظر می‌رسد کف سازی مناسبی را در محدوده قیمتی 1500 تومان انجام داده است و قصد پایین‌تر رفتن از این قیمت را ندارد. (در همین رابطه بیشتر بخوانید: 9 عرضه اولیه امروز)

نمودار امروز سیتا به صورت زیر بوده است:

 
و نمودار چند ماه اخیر سیتا به صورت زیر بوده است:
 
 
 
بازدهی این نماد به همین دلیل در یک ماه اخیر منفی 0.07 درصد بوده است.
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد