چند پیش‌بینی مهم از بورس / کدام گروه‌ها ارزنده هستند؟

چند پیش‌بینی مهم از بورس / کدام گروه‌ها ارزنده هستند؟

در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در پایان، بازار با 28 هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 407 هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی‌ کارشناسان از روند بازار در روزهای آینده به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در پایان، بازار با 28 هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 407 هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی‌ کارشناسان از روند بازار در روزهای آینده به چه صورت است؟

_ ایمان ريیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر شاخص کانال یک میلیون و 400 هزار تومان را از دست دهد انتظار می‌رود شاخص در در کانال یک میلیون و 300 هزار تومان باقی بماند و برای بازگشت به یک میلیون و 400 نیاز به محرک و اعتماد بیش‌تری خواهد داشت.

_ یوسف هاشمی، کارشناس بازار سهام درباره روند بازار هفته جاری به تجارت‌نیوز گفت: روند شاخص متعادل است و به روند خنثی خود ادامه می‌دهد. این کارشناس بازار همچنین پیش‌بینی کرد بازار سهام با پیشروی گروه‌های قندی، غذایی، بیمه و بانک همراه است.

_ ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه گفت: از میان گروه‌های باارزش بازار می‌توانیم به شرکت‌های پتروشیمی که تولیدکنندگان اوره و متانول هستند اشاره کنیم که در قیمت‌های ارزنده‌ای در حال حاضر قرار دارند. در روزهای آینده گزارش‌های حسابرسی نشده شش ماهه شرکت‌ها منتشر خواهند شد که توصیه می‌شود این گزارش‌ها را افراد مورد بررسی قرار دهند، زیرا احتمال رشد صورت‌های مالی زیاد است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد