بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(1آبان) / استقبال از فولاد در روز خروج 770میلیاردی پول حقیقی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(1آبان) / استقبال از فولاد در روز خروج 770میلیاردی پول حقیقی

افراد حقیقی امروز 770میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی، و همچنین سهام سرمایه‌گذاری...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 770میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 190میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 37درصد یعنی هزار و 540میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 18درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «سرمایه گذاری‌ها» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مواد و محصولات دارویی» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «آریان»، «فملی» و «پارسان» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «فولاد»، «شبصیر» و «اتکای» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان    معادل 110میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری 77میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 32نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 155نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 200میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 910میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد