زامیاد پیش فروش سه محصول خود را آغاز کرد

زامیاد پیش فروش سه محصول خود را آغاز کرد

شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش سه محصول خود را با حذف محدودیت‌های قبلی آغاز کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت خودروسازی زامیاد در طرح پیش فروش خود سه محصول وانت نیسان در دو نسخه تک سوز آپشنال و دوگانه سوز آپشنال عرضه می‌کند.

شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد بدون هیچ محدودیتی به شرح جدول ذیل اعلام شد:

در این روش فروش، محدودیت‌های ثبت نام و قرعه کشی وجود ندارد و متقاضیان می توانند از امروز مورخ 1400/06/02 به صورت 24 ساعته نسبت ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، نیسان تک سوز آپشنال و دوگانه سوز آپشنال در دی 1400 به دست خریداران می رسند و پادرا پلاس نیز در دو ماه آذر و دی امسال به مشتریان تحویل داده می شود. زامیاد اعلام کرده است که در این برنامه فروش محدودیت‌هایی از جمله پلاک، قرعه کشی و... وجود ندارد و متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 2 شهریور 1400 با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، نسبت به ثبت نام و واریز ودیعه اولیه اقدام کنند.

با توجه به کاهش تقاضای سربار برای خرید محصولات زامیاد از کارخانه، بالاخره فرایند حذف قرعه کشی و محدودیت‌های قبلی آغاز شد و امروز با کاهش تقاضا، این خودروساز مانند سال های 98 به قبل برنامه‌های عرضه محصولات خود را در پیش می‌گیرد. چندی پیش گروه خودروسازی سایپا هم برخی محصولات سواری خود را به صورت پیش فروش و با محدودیت‌های کمتر عرضه کرد.

برای همین می توان نتیجه گرفت که اگر تقاضای بیش از حد مبتنی بر شانس برای خرید خودرو از کارخانه کاهش پیدا کند، خودروسازان مجبور هستند تا بدون محدودیت‌ها محصولاتشان را عرضه نمایند و از سویی در صورت ادامه دار بودن این ماجرا، باید برای جذب مشتری امتیازهایی مانند سود مشارکت و انصراف را به رسم سال های قبل از 1398 به مشتریان اعطا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد