مهمترین اطلاعیه‌های کدال در 24 ساعت گذشته چه بوده است؟

مهمترین اطلاعیه‌های کدال در 24 ساعت گذشته چه بوده است؟

روز گذشته بورس تهران وضعیت خوبی داشت و با حدود 1٫5 درصد رشد توانست وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شود. امروز چه اخباری از کدال بورس را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته بورس تهران وضعیت خوبی داشت و با حدود 1٫5 درصد رشد توانست وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شود. با وجود این برخی تحلیلگران معتقدند امروز بازار منفی می‌شود و شاخص مجددا به زیر محدوده 1٫3 میلیون واحدی نزول می‌کند.

این روزها که فصل برگزاری مجامع عمومی است بسیاری از نمادها به دلیل برگزاری مجمع و تقسیم سود بسته شده‌اند. برخی هم اطلاعات نوع الف را افشا کرده‌اند که این موضوع نیز معاملات آنها را متوقف کرده است. اما مهمترین اخبار کدال در 24 ساعت گذشته چه بوده است؟

_ پالایش نفت تبریز (شبریز) زمان‌بندی پرداخت سود خود را در کدال منتشر کرد. بر این اساس این شرکت در تاریخ 4 شهریور سود تقسیمی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز می‌کند.

_ شرکت آسان پرداخت (آپ) هم از نحوه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود خبر داد. مجمعی که روز 31 تیر و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

_ بیمه دی هم از تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده خود رونمایی کرد. بر این اساس مجمع با افزایش سرمایه 228 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و طالبات و اوردە نقدی شرکت موافقت کرد.

_ شرکت تولیدی چدن سازان (چدن) زمان پرداخت سود سهام عملکرد شرکت در سال 99 را اعلام کرد. این پرداخت سود از روز 25 مرداد آغاز می‌شود.

_ لیزینگ ایران هم اطلاعات نوع الف را در کدال بارگزاری کرد. این اطلاعیه در واقع اصلاحیه‌ای بر اطلاعیه قبل بوده و دلیل این اصلاح، تغییر تعداد املاک از 12 به 10 و نحوه انتقال اسناد مالکیت توسط بانک بوده است.

مهمترین اخبار مربوط به بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد