اگر سهام برکت دارید، بخوانید (1اردیبهشت) / افت سه درصدی برکت

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (1اردیبهشت) / افت سه درصدی برکت

در پایان معاملات بورس امروز، سهام برکت در اولین روز از تغییر دوباره دامنه نوسان توانست بیش از دو درصد افت کند. همچنین تعدادی از سهامداران این نماد برای فروش سهام...

 اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت 2.5درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» معاملات خود را متعادل و در محدوده قیمتی 3160تومان آغاز کرد. در همان 30دقیقه ابتدایی بازار، دقایقی به صف فروش نشست. اما این صف پایدار نبود و طولی نکشید که برچیده شد. همان طور که از آخرین معاملات روز گذشته این نماد صف فروش سهامداران انتظار می‌رفت، پس از دقایقی دوباره به صف فروش نشست. به این ترتیب سهام گروه برکت آخرین روز هفته را با صف فروش 13میلیونی به پایان برد. 

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد 31,300ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 13میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 31,440ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم 41میلیارد تومان رسید. همچنین 93درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و هفت درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد