رونمایی بیمه تجارت نو از طرح «آسان»/ تحولی جدید در بیمه حوادث سفر

رونمایی بیمه تجارت نو از طرح «آسان»/ تحولی جدید در بیمه حوادث سفر

طرح «آسان» به عنوان محصول جدید شرکت بیمه تجارت‌نو با حضور قايم مقام‌ شرکت بیمه تجارت نو امروز رونمایی شد.

اخبار شرکت‌ها؛ حسین حسینی قايم مقام‌ شرکت بیمه تجارت نو امروز عصر در نشست خبری معرفی محصول جدید این گروه، اظهار کرد: گروه تجارت نو یک‌ شرکت جوان و مستعد با شعار تحول دیجیتال است که به دلیل اهمیت حرکت کسب‌وکار به سمت حالت مدرن و دیجیتال و استفاده از ابزارهای روز جهت تحول در فرهنگ و فروش بیمه و برآورده کردن نیازهای متفاوت مشترکین ایجاد شده که رونمایی از محصول امروز نیز در این راستا قرار دارد.

وی گفت: طرحی که امروز بعنوان یک محصول جدید به صنعت بیمه معرفی می¬شود به نام طرح «آسان» نام¬گذاری شده است. «آسان» در ‌واقع طرحی است که هزینه¬ حوادث سفر را پوشش می¬دهد. خانواده¬ها در زمان سفر معمولا دو دغدغه دارند؛ یکی در خصوص حوادث ناگوار در طول مسیر و مسيله دیگر نگرانی مربوط به احتمال رخ‌دادن حادثه برای خانه و زندگیشان که با استفاده از طرح مذکور این دو مسيله پوشش داده می‌شود.

قايم مقام‌ شرکت بیمه تجاری نو ادامه داد: در طرح «آسان» هزینه‌های حوادث ناگوار مانند نقص عضو، بستری شخص حادثه‌دیده، هزینه مربوط به همراه بیمار و حتی هزینه حمل جسد فردی که در حادثه فوت کرده است، پوشش داده می‌شود. همچنین در بحث‌ سفرهای هوایی اگر احزار شود فردی نتواسته است به علت وقوع حادثه‌ای به هواپیما برسد، هزینه کنسلی بلیط را نیز پوشش می‌دهیم. همچنین منزل فرد بیمه‌شده از زمان شروع سفر، تحت بیمه حوادثی از جمله آتش‌سوزی، سیل، زلزله و ترکیدگی لوله قرار می‌گیرد.

حسینی با ذکر آنکه طرح «آسان» در چهار بخش، به متقاضیان خدمات ارايه می‌دهد، خاطرنشان کرد: این بخش‌ها از حداقل سه روزه تا حداکثر سی روزه موجود می¬باشند و حق بیمه‌ای که برای این پوشش¬ها در نظر گرفته شده از 12 هزار و 500 تومان تا حدود 280 هزار تومان به ازای هر نفر متفاوت است. به عنوان نمونه در رابطه با نقص عضو، در بخش اول با سقف 50 میلیون تومان و در بخش آخر با سقف 500 میلیون تومان بیمه تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به آنکه این بیمه فارغ از بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و تکمیلی می‌باشد، تصریح کرد: طرح یاد شده از هفته آینده آغاز می‌شود و در سال 1402 نیز ادامه دارد و این محصول دو سال نیز بصورت انحصاری در اختیار بیمه تجارت نو می‌باشد.

قايم مقام‌ شرکت بیمه تجاری نو اضافه کرد: هر شخص می‌تواند بصورت انفرادی در این طرح ثبت‌نام و تمامی اعضای خانواده‌ خود را نیز به آن الصاق کند. همچنین طرح به صورت گروهی در قالب تورها قابلیت فروش دارد که متقاضیان می‌توانند هم از طریق سایت بیمه تجارت نو و هم از طریق شعب موجود در 37 نقطه در مراکز استان‌های کشور آن را دریافت نمایند.

حسینی در مورد برنامه «بنو» گفت: برنامه «بنو» به محض خرید طرح «آسان» بر روی تلفن همراه خریداران محترم نصب می‌شود که آنان از این طریق می‌توانند نسبت ثبت حادثه، خسارت و مستندات مربوطه اقدام کنند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد