خودروهای جدید وارداتی در راه بازار

خودروهای جدید وارداتی در راه بازار

خودروهایی که سه سال بود در پارکینگ دلال‌ها دپو شده بودند حالا به وفور به بازار عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد که خوشبینی‌ها نسبت به خودرو در بازار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، تا چند ماه پیش اگر به دنبال خرید خودروهای وارداتی مدل 2018 صفر بودید با قیمت نجومی در بازار روبه‌رو می‌شدید و حتی در برهه‌هایی اصلا خودروی صفر در بیشتر نمایشگاه‌ها پیدا نمی‌شد. اما بررسی بازار در روزهای اخیر نشان می‌دهد که دلال‌ها و احتکارکننده‌های خودرو نسبت به ادامه روند دپو کردن و عرضه قطره‌چکانی خودروهایشان به بازار ناامید شده‌اند و تلاش می‌کنند تا پیش از به توافق رسیدن توافق هسته ای آنها را به پول نقد تبدیل کنند.

به جز خودروها صفر، خودروهای دست دوم که صفرشویی می‌شوند هم این روزها در بازار زیاد پیدا می‌شوند و حتی برخی از فروشندگان به شما این اطمینان را می‌دهند که خودروی صفرشویی شده را با گارانتی تحویل‌تان می‌دهند. اگر به دنبال خرید خودروی صفر هستید چهار مدل را بیش از بقیه در بازار دیدیم و فروشنده‌ها هم به راحتی برای فروختن‌شان تخفیف می‌دهند.

رنو کولیوس مدل 2018

دیگر کم کم داشتیم از کولیوس ناامید می‌شدیم و خودمان را برای قیمت دو میلیارد و 500 میلیونی آن آماده می‌کردیم که بازار ترمز افزایش قیمت در کانال دو میلیارد و 400 میلیون کشید و الان این شاسی بلند زیبای فرانسوی را می‌توان با دو میلیارد و 100 میلیون هم خریداری کرد.

چیزی که باعث شده بسیاری از کسانی که بین خرید سانتافه، سورنتو و راوفور مردد بودند به سراغ کولویس بروند سیستم تعلیق نرم و سواری عالی آن در ترکیب با انواع و اقسام آپشن‌ها و شتاب قابل قبول موتور 2٫5 لیتری 171 اسبی آن است.

البته اگر خدمات پس از فروش برایتان مهم است دوستانه توصیه می‌کنیم که به سراغ کره‌‌ای‌ها بروید.

کیا اپتیما مدل 2017

سال 1400 را در حالی آغاز کردیم که فروشندگان برای اپتیما جی تی لاین قیمت‌های عجیب یک میلیارد و 700 و حتی یک میلیارد و 800 میلیون تومانی اعلام می‌کردند.

این خودرو در حال حاضر بین یک میلیارد و 550 تا یک میلیارد و 650 میلیون تومان معامله می‌شود. با این تعداد نسخه‌های صفر کیلومتر آن در بازار محدود است(هر چند نسبت به گذشته وضعیت بهتر شده) اما به دلیل محبوبیت اپتیما در بازار بعید می‌رسد که بتوانیم بار دیگر اپتیمای یک میلیارد و 300 میلون تومانی را حداقل در کوتاه‌مدت ببینیم.

هیوندای آزرا مدل 2019

بودن در بازه قیمیتی فولکس واگن پاسات این روزها در بیش از هر زمان دیگری برای آزرا دردسر ساز شده و فروش آن را کاهش داده است.

اگرچه با سدانی روبه‌رو هستیم که یک سرو گردن از اپتیما و سوناتا بالاتر است اما قیمت دو میلیارد و 200 میلیونی هم برای آن هنوز غیرمنطقی به نظر می‌رسد و فکر نکنیم دیگر خبری از آزرای دو میلیارد و 500 میلیونی به گوشتان برسد.

احتمالا این خودرو روند نزولی را تا قیمت زیر دو میلیارد تومان هم ادامه خواهد داد. اگر خواهان خرید سدانی نرم و بادوام هستید و دل در گروی سيول دارید آزرای گرنجور خودروی مناسبی است.

مطالعه بیشتر: قیمت خودرو امروز 27 تیر / ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو

منبع خبر: روزنامه هفت صبح

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد