خروح هفت میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

خروح هفت میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 085درصدی، قیمت 12,890ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 70میلیارد تومان عبور کر...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 0.85درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,990ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 0.08درصد افت کرد. همچنین با جابجایی 56میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,890ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از 6میلیارد و 600میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 9هزار واحد و حقوقی‌ها به 635هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 11هزار واحد و حقوقی‌ها 254هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 70میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 86درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 14درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 54میلیون برگه سهم (95درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون برگه سهم (پنج درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، در نهایت نتوانست از مدار نزولی خارج شود و برای دومین روز متوالی در آن باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد