قیمت هر متر آپارتمان در شیراز چقدر است؟ / قصرالدشت 33 میلیون تومان

قیمت هر متر آپارتمان در شیراز چقدر است؟ / قصرالدشت 33 میلیون تومان

بر اساس داده‌های به دست آمده لیستی از متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است. برخی از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای خانه‌ار شدن کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر اطلاعات به آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت نرخ فروش مسکن در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است. بعضی از مناطق ارزان قیمت شیراز برای خرید خانه کدامند؟

متوسط قیمت خرید مسکن در شهر جدید صدرا هشت میلیون تومان است، که در بین مناطق موجود در جدول زیر ارزان‌ترین نرخ فروش مسکن را دارد.

هر متر مربع خانه در شهرک امام رضا (فرگاز) و شهرک سراج در کانال 12 میلیون تومان معامله می‌شود.

متوسط نرخ فروش مسکن در منطقه ریشمک 15٫7 میلیون تومان، زرهی 18٫2 میلیون تومان و هر متر آپارتمان در تاچارا 19 میلیون تومان ثبت شده است.

در مناطق فرهنگ شهر، معالی‌آباد هر متر مربع مسکن در محدوده 23 میلیون تومان معامله می‌شود.

ستارخان و قدوسی غربی با متوسط قیمت 29٫9 میلیون تومان از مناطق گران قیمت شیراز برای خرید خانه هستند. اما گران‌ترین منطقه برای خرید خانه در بین مناطق موجود در جدول زیر، قصرالدشت با قیمت 33 میلیون تومان برای هر متر خانه است.

در جدول زیر متوسط قیمت فروش مسکن در برخی از مناطق شیراز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد