چگونه از بازار نزولی بیت کوین سود کنیم؟

چگونه از بازار نزولی بیت کوین سود کنیم؟

مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال گری اسکیل (Grayscale)، معتقد است که...

به گفته سوننشاین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC) با تصویب محصولات جدید سرمایه‌گذاری مرتبط با بیت کوین، در حال کنار آمدن با این ارز دیجیتال است. سوننشاین گفته که رد ETFهای اسپات بیت کوین از سوی SEC به دلیل نگرانی در مورد بلوغ بازار و ریسک تقلب در این بازار بوده است. این در حالی است که SEC چند روز پیش به استراتژی ETF شورت بیت کوین، چراغ سبز نشان داد و به‌ این‌ ترتیب، این صندوق جدید معاملات خود در بورس اوراق بهادار نیویورک را از روز سه‌شنبه تحت عنوان BITI آغاز کرد.

سوننشاین از این چراغ سبز، نتیجه گرفته که کمیسیون SEC یک ETF اسپات بیت کوین را نیز که کاربران رمزارز مدت‌هاست در انتظار آن هستند، تایید کند. در حالی‌که SEC تاکنون چندین ETF آتی بیت کوین را در آمریکا تایید کرده، اما کوچک‌ترین نشانه‌ای برای تایید نوع اسپات آن نشان نداده است.

بسیاری از علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، از این مقاومت این سازمان ابراز ناامیدی کرده‌اند. حتی شرکت گری اسکیل هشدار داده که شاید در این خصوص از SEC شکایت کند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد