پیشرفت صنعت و تجارت تاثیر چشمگیری در اشتغال‌زایی و درآمد سرانه دارد

پیشرفت صنعت و تجارت تاثیر چشمگیری در اشتغال‌زایی و درآمد سرانه دارد

عرصه صنعت و تجارت از ابعاد مهم کشور هستند که پیشرفت آن‌ها تاثیر چشمگیری در راهبردهای کشور از جمله اشتغال‌زایی و درآمد سرانه دارد.

اخبار شرکت‌ها؛‌ هر ساله در تاریخ دهم تیر ماه مراسم نکوداشت صنعت و معدن با هدف دستیابی به توسعه پایدار، با نگاهی ویژه و اندیشمندانه به این دو محور برگزار می‌شود. امسال نیز این مراسم در تاریخ 11 تیر ماه 1401 با حضور ريیس جمهور، نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی، تولیدکنندگان،کارآفرینان و... برگزار شد. در این بزرگداشت به پاس زحمات برگزیدگان در حوزه‌های مختلف قدردانی به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت "زاگرس پوش" نیز در این مراسم حضور داشت و از این مجموعه پوشاکی به عنوان "واحد نمونه صنعتی کشور" قدردانی و لوح تقدیر به آقای رحیم چگنی و جناب آقای رضا چگنی اهدا گشت.

شرکت زاگرس پوش با پیشینه دو دهه فعالیت واحدی صنعتی و نوین در حوزه پوشاک می‌باشد. ویژگی بارز این برند استفاده از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها و داشتن طراحان خلاق است. همچنین این مجموعه کوشیده است بر پایه‌ی سه مفهوم «هنر، طبیعت و فرهنگ» تمرکز داشته و تمام محصولاتش را با توجه به این موارد تولید و طراحی کند.

زاگرس پوش با نظر به اینکه صنعت پوشاک حلقه‌ی مفقوده تولیدات نساجی است در جهت توسعه این صنعت و اشتغال‌زایی، همچنین توسعه پایدار و کاستن وابستگی به برندهای خارجی کوشیده است عملکردی موثر داشته باشد. این واحد توانمند در هر شیفت کاری 500 دست کت و شلوار مردانه ، 600 عدد شلوار تک مردانه، 600 ثوب پیراهن، 250 دست مانتو شلوار و 250 دست کاپشن و لباس کار را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و ارايه دوخت تمام صنعتی، در بیست و پنج نمایندگی فروش در سراسر کشور و پنج نمایندگی در تهران به هموطنان عزیز عرضه می دارد.

ویژگی بارز این برند استفاده از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها و داشتن طراحان خلاق است. از آخرین دستاوردهای این مجموعه‌ی پرتلاش، افتخار تامین لباس‌های رسمی کاروان اعزامی المپیک توکیو 2020 می‌باشد. مدیران و عوامل برند زاگرس‌پوش در این مسیر کوشیده‌اند سبب درخشش ورزشکاران کشورمان در مراسم رژه بازی های المپیک تابستانی توکیو باشند.

منبع: zagrospoosh.com

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد