درآمد صادراتی چادرملو افزایش یافت

درآمد صادراتی چادرملو افزایش یافت

مقدار فروش صادراتی ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به ماه گذشته با رشد 115 درصدی همراه بود که منجر به افزایش 98 درصدی درآمد صادراتی این شرکت شد.

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه 1401) مقدار فروش محصولات خود را یک میلیون و 130 هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تا پایان بهمن‌ماه سال جاری 13 میلیون و 428 هزار تن بود، "کچاد" از فروش محصولات در این بازه زمانی 37 هزار و 133 میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان درآمدی که معدنی و صنعتی چادرملو در بهمن‌ماه از فروش یک میلیون و 130 هزار تن محصول خود به ثبت رساند برابر با 3 هزار و 222 میلیارد تومان بود، "کچاد" در 11 ماه گذشته به میانگین مقدار فروش یک میلیون و 221 هزار تن در هر ماه رسید.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مقدار فروشی که در بهمن‌ماه جاری داشته است در مقایسه با بهمن‌ماه سال گذشته کاهش فروش داشته است.

مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بهمن‌ماه 1401 در مقایسه با دی‌ماه 1401 نیز این شرکت صنعتی معدنی افزایش فروش 15 درصدی را به خود دید. فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازار داخل و خارج از کشور بود که افزایش درآمد 8 درصدی نسبت به ماه گذشته را برای این شرکت رقم زد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بهمن‌ماه، یک میلیون و 370 هزار تن محصول تولید کرد همچنین این شرکت از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه حدود 16 میلیون 708 هزار تن محصول تولید کرده است.

عمده‌ترین تولید این شرکت مربوط به محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با 9 میلیون و 208 هزار تن و بعد از آن «گندله» با 3 میلیون و 395 هزار تن است. این شرکت بیشترین محصولی که در بهمن‌ماه تولید کرد نیز مربوط به «کنسانتره آهن (خشک)» است.

"کچاد" در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات «فولاد در بازار داخل، عرضه برق تولیدی (نیروگاه)، گندله و آپاتیت» درآمدزایی انجام داد، معدنی و صنعتی چادرملو در بهمن‌ماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولیدی خود در این دوره ماهانه را برابر با یک میلیون و 130 هزار تن به اطلاع سهام‌داران رساند، همچنین "کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن نیز مقدار فروش خود در این دوره 11ماهه را برابر با 13 میلیون و 428 هزار تن بود. این شرکت محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی تاکنون نزدیک به 253 هزار تن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش رساند.

این شرکت در بهمن‌ماه موفق شد که 32 هزار و 200 تن از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند؛ محصولاتی که در این بازار مورد استقبال متقاضیان واقع شد مربوط به «فولاد» بود.

مقدار فروش صادراتی ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به ماه گذشته با رشد 115 درصدی همراه بود که منجر به افزایش 98 درصدی درآمد صادراتی این شرکت شد.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد